iIość sztuk:0Razem0,00 PLN

Produkty

iIość sztuk:0Razem0,00 PLN

Obserwowane

KURS COACHING NARZĘDZIE RPACY MENADŻERA
Dzięki kursowi dowiesz się jak zbudować efektywny zespół zorientowany na cele i rozwiniesz kompetencje menadżerskie. Podpowiemy Ci jak zbudować postawę zaangażowania i odpowiedzialności wśród pracowaników. Nauczysz się stosować coaching jako narzędzie w zarządzaniu rozwojem kompetencji
pracowników oraz zarządzaniu efektywnością pracowników. Polecamy ten kurs Tobie szczególnie jeśli chcesz zrozumieć jak czerpać korzyści jakie może przynieść stosowanie coachingu.
Jestem odpowiedzialny za mój umysł, a zatem za moje rezultaty.
~ David Molden

PROFIL UCZESTNIKA SZKOLENIE DLA

  • Liderów.
  • Kadry zarządzającej.
  • Osób zajmujących się rozwojem kompetencji pracowników.

Szkolenie przygotowuje Menedżerów do stosowania narzędzi coachingowychw bieżącej pracy.

CELE SZKOLENIA

  • Zbudowanie efektywnego zespołu zorientowanego na cele.
  • Rozwój kompetencji menedżerskich.
  • Zwiększenie efektywności własnej oraz pracowników.
  • Budowanie postawy zaangażowania i odpowiedzialności wśród pracowników.
  • Stosowanie coachingu jako narzędzia w zarządzaniu rozwojem kompetencji pracowników oraz zarządzaniu efektywnością pracowników.
  • Czerpanie korzyści jakie może przynieść stosowanie coachingu dla przełożonego, pracowników i firmy.

CELE MERYTORYCZNE KURSU

I MODUŁ COACHING W REALIACH BIZNESOWYCH FIRMY

  • Filozofia kultury coachingowej zorientowanej na rozwój.
  • Zasady i cele coachingu.
  • Korzyści z coachingu.
  • Coaching jako narzędzie rozwijania zaangażowania i odpowiedzialności na rezultat.
  • Coaching w kontekście organizacji / firmy – jako proces rozwijania pracowników w realiach pracy zawodowej.
  • Coaching jako narzędzie pracy z pokoleniami wchodzącymi na rynek pracy.
  • Wsparcie procesu coachingu w organizacji.
  • Psychologiczne aspekty uczenia się i rozwoju ludzi dorosłych.

II MODUŁ MENEDŻER COACHEM

  • Postawa i umiejętności Coacha.
  • Autorytet Coacha.
  • Budowanie efektywnych relacji w coachingu.
  • Tworzenie atmosfery pracy w zespole zorientowanej na wyniki i rozwój.
  • Umiejętność zadawania pytań, słuchania i przekazywania rozwojowej informacji zwrotnej jako kluczowe kompetencje Menedżera – Coacha.
  • Konsekwentne i świadome planowanie swoich działań coachingowych.
  • Ciągły rozwój swoich kompetencji coachingowych i zarządczych – jako ważny element składowy sukcesu zawodowego.
  • Coaching jako narzędzie do poznawania różnych perspektyw na rozwój działu i organizacji.

III MODUŁ COACHING JAKO PROCES, SPOTKANIE COACHINGOWE

  • W jakich sytuacjach stosować coaching, a w jakich inne narzędzia zarządzania i kierowania rozwojem pracowników.
  • Kluczowe warunki konieczne do spełnienia, aby wykorzystanie narzędzi coachingowych było możliwe i efektywne.
  • Tworzenie środowiska sprzyjającego efektywnemu coachingowi.
  • Etapy coachingu.
  • Techniki coachingowe: GROW, FISCH, EDICC.
  • Zdefiniowanie i wyznaczenie celu, jako fundament pracy coachingowej.
  • Mocne pytania coachingowe na poszczególnych etapach spotkania coachingowego.
  • Spotkanie coachingowe – n arzędzia do zastosowania.
  • Narzędzia coachingowe do zastosowania w procesie delegowania, monitorowania i rozliczania zadań.
  • Planowanie odpowiednich i realnych zadań coachingowych.
  • Prowadzenie coachingu grupowego – narzędzia.

IV MODUŁ PRACA MENEDŻERA Z POSZCZEGÓLNYMI PRACOWNIKAMI

  • Angażowanie pracowników w proces własnego rozwoju (coaching).
  • Odkrywanie zasobów (potencjału) u swoich pracowników.
  • Między dyrektywnością, instruktażem i wsparciem, czyli jak dostosować metody do poziomu kompetencji i dojrzałości pracowników.
  • Diagnozowanie (analiza potrzeb rozwojowych pracownika)
  • Monitorowanie rozwoju pracownika i zespołu.
  • Rola przekonań i wartości w procesie rozwoju i we wdrażaniu kompetencji – model R. Diltsa.
  • Rozwijanie asertywnej, proaktywnej (wychodzenie z inicjatywą) postawy u pracowników w oparciu o narzędzia coachingowe.

V MODUŁ ZASTOSOWANIE COACHINGU W RÓŻNYCH OBSZARACH PRACY BIZNESOWEJ

  • W procesie sprzedaży, coaching w trasie.
  • Rozwijanie kompetencji sprzedażowych pracownika w oparciu o narzędzia coachingu.
  • W firmach produkcyjnych.
  • W biurze.
  • W call center.
  • Dla osób po awansie wewnętrznym.
  • Wdrożenie kultury coachingowej do firmy / organizacji.

VI MODUŁ WARSZTATY

  • Trening – doświadczenie „bycia” coachem – symulacje warsztatowe.
  • Zbudowanie planów indywidualnych działań coachingowych.
Work-beauty
Warstwa-7
Warstwa-6
Warstwa-2
Warstwa-3
Warstwa-4
Warstwa-5